!

hejhej, sorry att jag inte bloggat sen i fredags men har inte haft tid och lust.
idag är de iaf onsdag och jag slutar tre.. just nu sitter jag i skolan och väntar på att matten ska börja, efter matten och har två timmars rast då får vi se vad som händer, sen har jag hantverk. sen har jag bussen till nora och då ska jag träffa lite kompisar på stan, de blir grymt.
i helgen så har jag vart i hällefors på fredagen, de va ju hälleforsmarken, men de va inte alls kul.. de va svinkallt och inge folk ute alls. på lördagen så va julia, lisa, hanna, lina, lovisa, jennifer och kajsa hemma hos mig och vi lagade mat och kollade film, sen gick vi ner på stan och kolla om de va nå folk där men nej de va de inte !!
aja nu ska jag gå och ha matte-.- dööööööd !!
/jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0