måndag

hejhej,
hela helgen har spenderas i lovisas sommarstuga ute i fåsjöhyttan, vi gjorde inge specielt, vi pratade, spleade spel och tog de lugnt! vilken som verkligen behövdes. i fredag så kom jag och lovisa dit vid halv sex, innan de så handlade vi grejer till hela helgen vilket som slutade i kaos, haha men kul va de ! sen så kom vi dit och då så vöntade vi på jennifer och kajsa som skulle komma, när dom kom så åt vi mat, kyckling och potatissallad. sen tog vi de lungt ! vi somnade ganska sen, kanske vid fyra?
vi gick upp vid att och då åt vi frukost oså sen vänade vi på kajsa som skulle komma eftersom hon inte sov kvar. hon kom kanske vid tre. sen gjorde vi inte så mycket, men på kvällen så åkte jag och lovisa och mötte upp julia på vägen så kom hon också. men när vi kom tillbaka så vi lina och hanna där också, trevligt!
iallfall så åkte vi hem vid fyra igår och då gjordejag inte så mycket, hade inte ork till någonting !
tack för en trevlig helg lovisa, jennifer, kajsa, julia, lina och hanna !
just nu är de måndag och jag sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja!
när jag vaknade i dag så kände jag att jag inte alls mådde bra, har sjukt ont i helsen så får hoppas att jag klarar hela veckan.
ikväll vet jag inte vad som händer de får vi se.
nej nu ska jag snart ha lektion, vi får ha de bra puss !
/jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0